Friday, April 10, 2009



Bosannyeeeeeee.....


...........lama x tulis dalam blog aku laa..xdok cerite yang menarik yang nok aku
tulis....2.3 ari ni aku sibuk ckit la....banyak sangat kije kat sekolah aku ni sejak
kementerian nak ambik alih sekolah agama ni ha...Dulu duk bawah negeri tapi
sekarang Japim pulak nak ambil alih....Kelas Kemahiran Hidup aku pun nak kena
buat stok sme barang-barang lama....peningggg nyeee....mana aku nak cari tu
sme.....aku dah ambik bekas orang dulu....entah laaa...

Ari ni x g mane2....lpas jumaat aku tdo jee..panas sangat hari ni..sampai sakit
tekak aku..batuk..selsema...Memang aku tdo ckup-ckup hari ni...mber-mber semua
x dapat di kesan plak...malam ni aku nak lepak kat bandar la tgok orang main putsal.
aku betul bosan ni...tgah malam baru mber keluar...x tau nak buat ape sekarang..
Bossannnnnn.......aku dah bosannnnn...buntu doh pikiran aku ni....nampaknya
kena balik rumoh jugok....sambung tdooo.....

No comments:

Post a Comment