Tuesday, April 14, 2009

salam..

Dah lama aku tak update ...maklum la cibok manjang...ari ni ujan plak..dari
pagi trun sampai la ni..kije klu dah banyak mcm ni ler...klu ada banyak..klu xde
relax jer..aku pun malas nak pikir banyak -banyak pasal kije ni nanti kelam
kabut dibuatnya...mggu ni ade ler kije tapi mggu depan aku kena g kursus 3
ari jadi tak payah ler nak pikir banyak-banyak..
Kursus ni pun sebenarnya g release je...makan tdo...sukan...ade ler program
riadah ckit kot..aku pun ni la baru nak g....tapi ske jugak ..ramai dengan penjawat awam
dari seluruh trengganu...kata orang'kursus rehat' jer...nasib baik dekat jer kursus tu..
Nak buat mcm mane...dah makan gaji dngan krajaan..ikut jer la...
Cuti ler aku...coretan2....nak update kne tggu balik ler...
Ok la mber2 sme...harap u all sucsess selalu....aku pun x sabar2 nok gi ni...byee..

No comments:

Post a Comment